skulle vilja ha den som en "riktig" dunebuggy men de är lite för mycket jobb.. plåtar på sidan och frampå blir kvar då de är praktiskt. tar bort mycket vind. inte lika varmt i detta land =) men har även hunnit med framändan. gjort den lite tightare och med runda former. försöker klura på hur man ska göra med lysen.. har ju små projektorlampor men vet inte om man får ha extraljus som helljus??? tänkte isf kunde man ju satt såna på bågen.. dom som sitter nu är så stora och "boll,iga"...
hehe ingen filmkamera får man skylla på ;) skulle inte börjat riktigt ännu om man veta av all denna snö.. men men, vart så sugen o börja,, har fått mekinspiration tillbaks för tillfället. man får ta vara på tillfällena.
bahahaa.. den där e snygg mot för min den, då får man ligga.. men jag tänkte faktiskt försöka åka offroad med min nån gång.. lika bra den e ful ;) iaf.. klar med allt förutom skulle behövt ett fräschare batteri samt lackning som sker när de blir lite + ute. jo just ja.. ett fyrpunktsbälte ska jag införskaffa oså då de inte finns nåt sånt nu. adaptern tänkte jag att jag skulle behövt för jag tänkte åka bakhjul på cruzingen =)
så dj*vla! nöjd.. fick tips av en snubbe på typ1.com om tradera, en länk till en golfadapter. 4,5 tim kvar förut idag.. nu är de inbetalt o klart. har tydligen använts både golf1 och 2 motor på den. jo just ja.. svänghjul oså.